نوشته شده توسط : arezu

هتل گراند کیش

_گراند_کیش1.jpg

هتل گراند کیش در شمار هتل های 3 ستاره جزیره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 6400 متر مربع روبروی بازار ونوس کیش بنا شده است. فاصله این هتل از دریا حدود 7 دقیقه می باشد و به بازار ونوس بسیار نزدیک است و حدود 5 دقیقه با آن فاصله دارد. هتل گراند کیش در کل نسبت به بازارهای تجاری کیش در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد از این رو برای گردشگرانتور کیش دارای امتیاز می باشد. این هتل دارای 60 اتاق می باشد که بیشتر اتاق ها دارای تراس هستند و از منظره دریا برخوردار می باشند. این هتل ظرفیت پذیرش 200 میهمان تور کیش را دارد. هتل گراند کیش امکان بازدید از هتل داریوش و همچنین تخفیف 30 درصدی پارک دلفین ها را به به مسافران خود ارایه می دهد. همچنین از خدمات رایگان هتل گراند برای میهمانان تور کیش می توان به صبحانه و ترانسفر رفت اشاره نمود.

امکانات هتل گراند کیش :

لابی، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، پارکینگ، صندوق امانات، تلویزیون، یخچال، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم، کافی نت، آسانسور، خشکشویی، مینی بار، تاکسی سرویس، سیستم اعلام حریق، ماهواره، لاندری، خودپرداز، فضای سبز، تهویه مطبوع و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش را برای شما مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

_گراند_کیش2.jpg

_گراند_کیش3.jpg

_گراند_کیش4.jpg

 

 مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل گراند کیش,هتل های 3 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,ارزان ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

هتل ایران کیش

_ایران_کیش_1.jpg

هتل بین المللی ایران کیش از جمله هتل های 5 ستاره کیش محسوب می شود این هتل دارای 700 متر مربع زیربنا می باشد ودر تیرماه  1393 در مقابل پارک شهر کیش ساخته شد. این هتل نزدیک دریا می باشد و تا دریا 20 دقیقه فاصله دارد. هتل ایران از 7 طبقه تشکیل شده است که دارای 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی خاص و فوق العاده این هتل نظر بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب کرده است. هتل ایران در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیشتر از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. اتاق های هتل ایران کیش منظره زیبایی دارد به گونه ای که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت وجود دارد. هتل ایران کیش تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد.

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی،اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده برای میهمانان تور کیش ، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . 

_ایران_کیش_2.jpg

_ایران_کیش_4.jpg

_ایران_کیش_5.jpg

_ایران_کیش_6.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری کیش

تور کیش پاییز 94

تور کیش آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل ایران کیش,هتل های 5 ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

هتل 3 ستاره پیانو فورت استانبول در منطقه فاتیح بنا شده است. این هتل از فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر فاصله دارد و در نزدیکی بعضی اماکن دیدنی استانبول نظیر مسجد قدیمی سلطان احمد قرار گرفته است و همچنین به مراکز خرید استانبول مانند آکسارای و توپکاپی و لاللی نزدیک می باشد. یکی از امکانت این هتل تور استانبول ضدصدا بودن اتاق ها است.

_پیانو_فورت_استانبول_1.jpg

_پیانو_فورت_استانبول_2.jpg

 امکانات هتل پیانو فورت استانبول:

پذیرش شبانه روزی، آسانسور، تهویه، انبار بار و چمدان، بار، سونا، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آب گرم و... . اگر می خواهید از امکانات این هتل زیبا استفاده کنید با تور استانبول همراه شوید .

_پیانو_فورت_استانبول_3.jpg

_پیانو_فورت_استانبول_4.JPEG

_پیانو_فورت_استانبول_5.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل پیانو فورت استانبول,هتل های 3 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

هتل گریون استانبول

_گریون_استانبول_1.jpg

هتل گریون استانبول در شمار هتل های 5 ستاره استانبول قرار دارد. فاصله هتل تا فرودگاه آتاترک 4 کیلومتر می باشد و در 3/2 کیلومتری مرکز CNR واقع گردیده است. همچنین در ساعات مشخصی از روز به سمت فرودگاه آتاترک ترانسفر رایگان وجود دارد. این هتل دارای 252 اتاق است که تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون، ماهواره، مینی بار، کتری برقی، سیستم تهویه، سشوار و ... می باشند. میهمانان تور استانبول می توانند هر روز صبحانه مفصلی را در رستوران گلدن هرن این هتل میل نمایند و از فضای زیبای آن لذت ببرند.

آدرس هتل گریون استانبول : Merkez Mah. Sanayi Cad. No:9 Yenibosna-Bahçelievler, Bahcelievler, 34197 Istanbul, Turkey

امکانات هتل گریون استانبول

استخر سر پوشیده، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل بنا به درخواست مسافرانتور استانبول ، ترانسفر فرودگاه(رایگان)، پذیرش شبانه روزی، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، خانه داری روزانه،آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، سیستم گرمایشی

_گریون_استانبول_2.jpg



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل گریون استانبول,هتل های 5 ستاره استانبول,هتل های معروف استانبول,بهترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

هتل 4 ستاره آدونیس آنتالیا در بین آنتالیا و منطقه لارا احداث شده است. این 10 طبقه هتل مجموعا 227 اتاق دارد. فاصله این هتل تا مرکز شهر در حدود  5 کيلومتر است. فرودگاه آنتاليا در 15 کيلومتري این هتل تور آنتالیا قرار دارد.

_آدونیس_آنتالیا_4.jpg

 

امکانات هتل آدونیس آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی مسافران تور آنتالیا ، بالکن، آسانسور، گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه در هتل، تهویه، بار، باغ، گرمای،بوفه، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، فکس و کپی، بیلیارد، پینگ پنگ، بازی دارت، استخر سرباز، ساحل اختصاصی، استخر سرپوشیده و... . 

این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما گردشگران به همراه می آورد. مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_آدونیس_آنتالیا_5.JPG

_آدونیس_آنتالیا_3.jpg

_آدونیس_آنتالیا.jpg

_آدونیس_آنتالیا_2.jpg

 

 مطالب مرتبط :

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آدونیس آنتالیا,هتل های آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

هتل 5 ستاره ریکسوس سان گیت آنتالیا در زمینی به مساحت ۲۵۰۰۰۰ متر مربع و در منطقه Beldibiدر ساحل دریای مدیترانه بنا شده است. این هتل تور آنتالیا در مجموع ۱۱۰۷ اتاق دارد. شهر کمر ۱۰ کلیومتر، آنتالیا ۳۵ کلیومتر و فرودگاه آنتالیا  ۴۵ کلیومتر با این هتل فاصله دارد. در این هتل استخر های سرپوشیده و سرباز با مساحت ۱۸ هزار متر مربع وجود دارد.

_ریکسوس_سان_گیت_آنتالیا.jpg

امکانات هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، کورد تنیس، تیر اندازی، ژیمناستیک، آکروبات، پرستار کودک، اجرای برنامه های شاد و سرگرم کننده برای کودکان، پارک بازی، بیلیارد، خدمات پزشکی، ساحل و پلاژ اختصاصی با فضای مخصوص حمام آفتاب، صرافی، فروشگاه، انبار بار و چمدان، آسانسور، تهویه مطبوع، اینترنت پر سرعت رایگان برای میهمانان تور آنتالیا ، لباسشویی، سرویس نگهداری از کودکان ، لاندری، صندوق امانات، بار، دیسکو، کافی شاپ، بوفه کامل صبحانه، سالن بدنسازی، استخرهای سرپوشیده و روباز، پارک آبی و سرسرهای مهیج، سونا، جکوزی، ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری، حمام ترکی و بخار، مرکز سلامت و آبگرم، ماساژ، سالن زیبایی، سالن بولینگ با 4 خط، سولاریوم، جت اسکی، اسکی روی آب، والبیال ساحلی، بسکتبال، فوتبال، تنیس روی میز، و... . مسافران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن به صورت رایگان بهره مند شوند.

_ریکسوس_سان_گیت_آنتالیا_4.jpg

_ریکسوس_سان_گیت_آنتالیا_5.jpg

_ریکسوس_سان_گیت_آنتالیا_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور آنتالیا پاییز 94

تور آنتالیا آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا,هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

هتل هلیا کیش

_هلیا_کیش_1.jpg

هتل هلیا کیش در شمار هتل های 4 ستاره قرار دارد و بین میدان ساحل و میدان امیر کبیر واقع شده است. اطراف این هتل را محیطی زیبا و سرسبز احاطه کرده است و با دریا فاصله اندکی دارد. از امتیازات این هتل می توان به این موضوع اشاره نمود که در منطقه سیاحتی جزیره کیش قرار گرفته است. همچنین نمای داخل این هتل نیز بسیار سرسبز بوده و دارای آبنماهای زیبایی می باشد. یکی از مهمترین دلایل انتخاب هتل هلیا برای مسافران تور کیش نزدیکی آن به دریا و مراکز خرید می باشد

کافی شاپ هتل دارای اینترنت رایگان است و به صورت 24 ساعته آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد. همچنین رستوران هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی خوبی از میهمانان هتل پذیرایی می کند. هتل هلیا کیش از اتاقهای 2 تا 5 تخته تشکیل شده است و تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون LCD، یخچال با مینی بار، صندوق امانت شخصی، آلارم بیدار باش و نیز سرویس حمام داخل هر اتاق همراه با کابین دوش های بهداشتی و تجهیزات کامل می باشد.

هتل هلیا کیش دارای سرویس منظم فرودگاهی می باشد و ماشین های مدل بالا و مدرن در تمام ساعات آماده سرویس دهی به مسافرین محترم تور کیش می باشد. هتل هلیا کیش تا مرکز خرید زیتون تقریبا 150 متر فاصله دارد و در ادامه مسیر به سمت بلوار فردوسی می توان به بازارهای هایپرمارکت، پردیس 1 و 2 و نیز بازار پانیذ دسترسی داشت.

آدرس هتل هلیا کیش : کيش ٫ روبروى هتل تماشا . هتل هليا

امکانات هتل هلیا کیش

روم سرویس شبانه روزی، کافی شاپ 24 ساعته، سیستم پخش دیجیتالی شبکه و فیلم در اتاق ها و سوئیت ها، سالن کنفرانس، اینترنت پر سرعت رایگان برای میهمانان تور کیش ، استقبال در فرودگاه، اتومبیل بدون راننده، گشت 24 ساعته انتظامات، آشپزخانه مجهز، گاو صندوق شخصی، امکان نگهداری کودک، نمازخانه، آب تصفیه شده شیرین حمام، دستگاه ژنراتور تولید برق، انبار نگهداری چمدانها بعد از تخلیه اتاقها تا زمان پرواز، دسترسی آسان به مرکز همایشها و تالار شهر، خشکشویی و...

_هلیا_کیش_2.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل هلیا کیش,هتل های چهار ستاره کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های معروف کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

هتل دیدنیهای کیش

_دیدنیهای_کیش_1.jpg

هتل دیدنیهای کیش در شمار هتل های  3 ستاره کیش قرار دارد. این هتل که به صورت ویلایی ساخته شده است و در ساحل جزیره زیبای کیش واقع شده است. هتل دیدنیهای کیش در کنار بازار مرجان قرار دار از این رو برای گردشگران تور کیش که علاقه مند به خرید می باشند گزینه مناسبی است. از جذابیت های این هتل می توان به اجرای موسیقی زنده در رستوران معروف این مجموعه اشاره کرد که باعث می شود مسافران تور کیش از هتل های دیگر برای سرو غذا به این مکان زیبا بیایند. این هتل شامل 28 سوئیت و 112 تخت می باشد. از جمله امکانات ویژه هتل دیدنیهای کیش برای میهمانان تور کیش ترانسفر رفت و برگشت رایگان به فرودگاه و بازارها می باشد.

امکانات هتل دیدنیهای کیش:

لابي، رستوران، كافي شاپ، ماهواره، اينترنت در لابي، نمازخانه، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده برای مسافران تور کیش ، لاندري، فضاي سبز، خدمان خانه داري، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي، ترانسفر رايگان فرودگاه و...

_دیدنیهای_کیش_2.jpg

 _دیدنیهای_کیش_3.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور کیش پاییز 94

تور کیش آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل دیدنیهای کیش,هتل های 3 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

هتل تاج دبی

_تاج_دبی_1.jpg

هتل تاج دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان برج خلیفه دبی واقع شده است و دارای چشم انداز زیبایی از برج خلیفه می باشد. این هتل شامل 296 اتاق است که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، حمام مرمر، سیستم تهویه، مینی بار و ... می باشند. مسافران تور دبی می توانند با 10 دقیقه رانندگی به مال امارات و با 20 دقیقه رانندگی به مارینا برسند. هتل تاج دبی تا فرودگاه بین المللی دبی 50 کیلومتر فاصله دارد. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانانتور دبی به ارمغان می آورد

آدرس هتل تاج دبی : Downtown Burj Khalifa Street, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل تاج دبی

رستوان، روم سرویس، استخر سر باز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور دبی ، خدمات گردشگری، خدمان بلیط، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه کاملا مجهز، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان.

_تاج_دبی_2.jpg

_تاج_دبی_3.jpg

_تاج_دبی_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

قیمت تور دبی

تور دبی پاییز 94

تور دبی آذر 94



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل تاج دبی,هتل های پنج ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

هتل دی اچ دبی

_دی_اچ_دبی_1.jpg

هتل دی اچ دبی در شمار هتل های 5 ستاره دبی قرار دارد و در خیابان معروف شیخ زاید، در چند قدمی مرکز تجارت جهانی دبی واقع شده است. این هتل دارای 236 اتاق است که طراحی اتاق ها به صورت بسیار شیک و زیبا می باشد و تمامی آن ها پنجره های قدی بزرگ و چشم انداز زیبایی از شهر دبی دارند و مجهز به تلویزیون، مینی بار، حمام لوکس، سشوار و ... می باشند. هتل دارای 6 رستوران است که در آن ها انواع غذاهای متنوع و لذیذ با کیفیت بالا برای میهمانان تور دبی سرو می شود. فاصله این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی، تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی دبی 9/7 کیلومتر می باشد. این هتل با ارائه امکاناتی بی نظیر سفری خوش و خاطره انگیز را برای میهمانان تور دبی به ارمغان می آورد.

 آدرس هتل دی اچ دبی : One Sheikh Zayed Road, Dubai 125511, United Arab Emirates

امکانات هتل دی اچ دبی

استخر سر باز، سونا، باشگاه، روم سرویس، بار، رستوران، کرایه انومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتنل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش شبانه روزی، خدمات بلیت، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی برای میهمانان تور دبی ، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق های پاک، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان.

_دی_اچ_دبی_2.jpg

_دی_اچ_دبی_3.jpg

_دی_اچ_دبی_4.jpg

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری دبی

تور دبی پاییز 94

تور دبی آبان 94



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل دی اچ دبی , هتل های 5 ستاره دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های معروف دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

 تور ترکیه رستوران پارک سمدان استانبول

رستوران پارک سمدان ترکیه در سال 1981 در شهر استانبول فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون در زمره بهترین رستوران های این شهر قرار دارد. لازم به ذکر است که منوی این رستوران را غذاهای ترکی تشکیل داده است و گردشگران تور ترکیه تابستان 94 که قصد سفر به استانبول را دارند می توانند در این رستوران انوع غذاهای ترکی را نوش جان کنند و لذت ببرند.

 

تور ترکیه رستوران پارک سمدان استانبول

این رستوران به دلیل داشتن غذاهای خوش مزه با کیفیت بالا هنگام نهار بسیار شلوغ می شود و گردشگران تور ترکیه مرداد 94  بدانید که کباب ماستی این رستوران بی نظیر است به هیچ وجه امتحان کردن آن را از دست ندهید.

تور آنتالیا رستوران پارک سمدان استانبول

 

 

 

 

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

 

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

رستوران زوما استانبول ترکیه از رستوران های ژاپنی این شهر است و در لیست بهترین رستوران های ترکیه قرار دارد. این رستوران شعبه های دیگری در شهرهایی چون هنگ کنگ و لندن و... نیز دارد.

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

 

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

مسافران تور ترکیه شهریور 94 اگر علاقه مند به غذاهای ژاپنی باشند می توانند به رستوران زوما بروند و غذای دلخواه خود را نوش جان کنند. این رستوران سنتی دارای دکوراسیون فوق العاده ای است و در بارانداز یک ساختمان دو طبقه قرار گرفته است.

تور ترکیه رستوران زوما استانبول  

رستوران زوما چشم انداز بی نظیری از تنگه بسفر دارد که گردشگران تور ترکیه تابستان 94 در این رستوران علاوه بر میل کردن غذاهای لذیذ آن می توانند از دیدن منظره زیبای تنگه بسفر نهایت لذت را ببرند.

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

 

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

 

 

 

 تور ترکیه رستوران مورادان استانبول

رستوران مورادان استانبول ترکیه از بهترین رستوران های این شهر می باشد که در محلی ساکت و آرام واقع شده است. این رستوران که پشت مسجد کبود استانبول قرار دارد دارای محیطی زیبا و آرامش بخش است.

تور ترکیه رستوران مورادان استانبول

علاوه بر این رستوران مورادان در نزدیکی بازار آرستا می باشد و گردشگران تور ترکیه تابستان 94 می توانند پس از خرید خود از ین بازار به رستوران مورادان بروند و غذای دلخواه خود را با طعمی بی نظیر نوش جان کنند و لذت ببرند.

تور ترکیه رستوران مورادان استانبول

در این رستوران غذاهای لذیذ با کیفیت بالا با قیمتی مناسب برای مهمانان سرو می شود در صورتی که در سایر رستوران های این شهر (استانبول) قیمت غذاهای با کیفیت نسبتا بالا است. اما آنچه که توجه گردشگران تور ترکیه مرداد 94 را در مورد این رستوران به سوی خود جلب می کند چشم انداز فوق العاده و منحصر به فرد آن از دریای مرمره و مسجد کبود می باشد که بسیار زیبا و بی نظیر هستند.

تور ترکیه رستوران مورادان استانبول

 

تور ترکیه رستوران مورادان استانبول

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران پارک سمدان استانبول,رستوران های استانبول,بهترین رستوران های استانبول,رستوران های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

تور آنتالیا مرکز خرید سینارهالی

مرکز خرید سینارهالی آنتالیا در شهرستان آناتولی توسط heyrulla در سال 1935 تاسیس شده است. عشق و علاقه به قالی بافی از پدر به پسر رسیده است و هم اکنون فعالیت این مرکز خرید در دست نسل دوم سلسله پاراچنار و براداران محمد و حسن می باشد. کیفیت محصولات این مرکز خرید بی نظیر است و کلیه اجناس با بالاترین استانداردها و رویکردهای فردی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

تور آنتالیا مرکز خرید سینارهالی

اما آنچه که باعث شده سینارهالی از دیگر بازارهای ترکیه متمایز شود و در حال حاضر در بازار جهانی جزء مارک های محبوب باشد کیفیت فوق العاده پشم ها و فرش پنبه ها و ابریشم های آن می باشد. این مرکز خرید برای تهیه محصولات خود از سیستم نرم افزار طراحی پارچه استفاده می کند تا از الگوهای طراحی شده خود اطمینان حاصل کند. در واقع سینارهالی تلفیقی از سنت و فن آوری را به کار گرفته است که همین امر باعث جلب توجه بیشتر گردشگران تور آنتالیا مرداد 94 شده است. آن دسته از مسافران تور آنتالیا مرداد 94  که علاقه مند به فرش و تابلو فرش های بی نظیر هستند حتما از سینارهالی دیدن نمایند قطعا باب میلشان خواهد بود.

تور آنتالیا مرکز خرید سینارهالی



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید سینارهالی آنتالیا,مراکز خرید آنتالیا,بازار های آنتالیا,پاساژهای آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

 تور آنتالیا پاموک کاله

پاموک کاله یکی از عجایب جهان است که توجه گردشگران تور آنتالیا را به سوی خود جلب می کند. آنچه که باعث منحصر به فرد شدن این پدیده شده است وجود آبشارها و غارهای طبیعی و استخرهای طبیعی آن می باشد. این منطقه دارای تراس های از جنس سنگ های رسوبی می باشد که به دلیل رسوب باقی مانده و وجود چشمه های آب گرم شکل خاصی به خود گرفته است.

تور آنتالیا پاموک کاله

شاید برای گردشگران عزیز تور آنتالیا تابستان 94 جالب باشد که بدانند در این منطقه 17 چشمه آب گرم با دمای حدود 212 درجه سانتی گراد وجود دارد که حتی تصور شنا کردن در چنین چشمه هایی آن هم با دمای 212 درجه کاملا غیر ممکن است. اما آبی که از صخره های زیبای پاموک کاله به سمت پایین سرازیر شده اند دارای دمای 35 درجه سانتی گراد می باشند که حوضچه هایی پایین این صخره ها را پر می کند. همچنین به دلیل وجود رسوب و املاح اطراف پاموک کاله این منطقه شبیه پنبه شده است که بسیار زیبا می باشد و توجه شما گردشگران عزیز تور آنتالیا تابستان 94 را به سوی خودش جلب می کند.

تور آنتالیا پاموک کاله

در حقیقت پاموک کاله آنتالیا به دلیل وجود سنگ های آهکی متخلخل به قلعه پنبه ای شهرت دارد و همچنین آب های روان این منطقه باعث ته نشین شدن کانی های کربناتی شده که آن ها را به شکل تراس های طبقه طبقه در آورده است. این منطقه با رودخانه مندرس در تماس است و در نزدیکی دریای اژه قرار دارد و دارای آب و هوایی معتدل می باشد. بسیاری از گردشگران تور آنتالیا 94 از سواحل زیبای دریای اژه به سمت پاموک کاله می آیند تا لحظات خوشی را سپری کنند. گفته می شود که حوضچه های آهکی این منطقه خاصیت درمانی نیز دارند و بری بیماری های قلبی , فشار خون , بیماری های پوستی , بیماری های گوارشی و... بسیار خوب است.

تور آنتالیا پاموک کاله

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: پاموک کاله آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

 تور آنتالیا بندر قلعه کاله ایچی

بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا در کنار قلعه کاله ایچی قرار گرفته است و یک منطقه تفریحی می باشد که گردشگران تور آنتالیا تابستان 94 می توانند در این منطقه لحظات خوشی را سپری کنند. این بندر یکی از بنادر جالب و زیبای ترکیه می باشد که امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی را برای گردشگران فراهم آورده است. در این منطقه می توانید قایق سواری کنید که بهترین زمان آن صبح است و هنگام عصر می توانید به تفریحات دیگر بپردازید. علاوه بر این در کنار این بندر کافه , رستوران و فروشگاه های متعددی وجود دارد که گردشگران تور آنتالیا تابستان 94 می توانند به این فروشگاه ها بروند و هر آنچه را که می خواهند تهیه کنند و یا در رستوران های آن غذاهای لذیذ مورد نظر خود را نوش جان کنند.

تور آنتالیا بندر قلعه کاله ایچی

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: بندر قلعه کاله ایچی آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

 تور آنتالیا آمفی تئاتر آسپندوس

آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا در زمره یکی از مهمترین آمفی تئاترهای روبادنیا قرار دارد که در 40 کیلومتری این شهر توریستی واقع شده است. آسپندوس به وسیله رومیان حدود 200 سال پس از میلاد مسیح ساخته شد که یکی از ثروتمندترین شهرهای زمان خود بود. گردشگران تور آنتالیا مرداد 94 در این منطقه می توانند بقایایی از ساختمان های رومیان قدیم را مشاهده کنند. علاوه بر این گفته می شود که در این شهر بی نظیرترین و بهترین اسب ها پرورش داده می شد که مهمترین مرکز تجاری شهر  بود.

تور آنتالیا آمفی تئاتر آسپندوس

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

تور آنتالیا ساحل آلانیا

ساحل آلانیا در 115 کیلومتری شرق آنتالیا قرار دارد و در حال حاضر از بهترین سواحل این شهر توریستی به شمار می رود که بهترین پلاژها را نیز دارا می باشد. علاوه بر این در این ساحل برای گردشگران اروپایی و انگلیسی هتل های متعدد و متنوعی وجود دارد تا در آن اقامتی به یاد ماندنی ودلپذیری را داشته باشند. آنچه باعث جلب نظر گردشگرانتور مشهد شهریور 94 به سمت این ساحل می شود شن های سفیدرنگ و همچنین آب و هوای دلپذیر آن می باشد. مناظر طبیعی که در این منطقه وجود دارد زیبایی آن را نیز دوچندان کرده است و از تماشای آن ها می توانید نهایت لذت را ببرید. در سال های اخیر ساحل آلانیا آنتالیا پیشرفت فراوانی داشته و به شکل یک مرکز تفریحی شنا و قایق سواری جذاب و دلنشین با 250000 قایق درآمده است. گردشگران عزیز تور مشهد شهریور 94 در این ساحل تفریحی می توانند سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا ساحل آلانیا

 

 
 


:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ساحل آلانیا آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,اماکن دیدنی آنتالیا,جاذبه های گردشگری آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

 تور آنتالیا ساحل کمر

کمر آنتالیا در فاصله 42 کیلومتری این شهر توریستی واقع شده است که دارای مناظر طبیعی بی نظیری می باشد. در این منطقه از آنتالیا محیطی منحصر به فرد و احاطه شده توسط مناظر زیبای طبیعی برای تفریح گردشگران تور آنتالیا مرداد 94  فراهم آمده است تا تعطیلات به یاد ماندنی را در این منطقه سپری کنند. ساحل کمر آنتالیا برای گردشگران این امکان را ایجاد کرده است تا به ورزش های آبی و دریا نورودی با قایق بپردازند. گردشگران می توانند با قایق به سواحل جنوبی و خلیج های شهر آنتالیا بروند و از دیدن چشم اندازهای فوق العاده آن نهایت لذت را ببرند. اتحادیه اروپا لقب پرچم آبی را ساحل کمر داده است زیرا ساحل آن بسیار تمیز است. در واقع نام پرجم آبی به مناطقی اعطا می شود که دارای سواحل پاکیزه ای هستند. اما آنچه که توجه گردشگران تور آنتالیا مرداد 94 را به سوی خود جلب می کند مناظر طبیعی بی نظیر آن و همچنین دروازه هادریان , دیوار شهر و بقایای تاریخی که به سبک رومیان است و از آن زمان باقی مانده است , می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: ساحل کمر آنتالیا,سواحل آنتالیا,دیدنی های آنتالیا,جاذبه های گردشگری انتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

 

 تور مشهد هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر مقدس است که در خیابان امام رضا (ع) بین خیابان 24 و 26 واقع شده است. این هتل تا فرودگاه یک ربع (با ماشین) و تا حرم نیز 15 دقیقه پیاده فاصله دارد. این هتل متشکل از 25 طبقه و دارای نمایی شیشه ای است که در سال 1390 افتتاح شد.

تور مشهد هتل مجلل درویشی

تور مشهد هتل مجلل درویشی

از امکانات این هتل می توان به رستوران , سالن صبحانه خوری , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , کافی شاپ , سالن ماساژ , سالن بدنسازی , فست فود در یک فضای سرسبز به وسعت 800 متر مربع , مجموعه آبی و... اشاره کرد. مسافران تور مشهد شهریور 94  با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و به راحتی با یک پیاده روی کوتاه برای زیارت به حرم بروند.

تور مشهد هتل مجلل درویشی

تور مشهد هتل مجلل درویشی

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل مجلل درویشی مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

تور مشهد هتل بین المللی هما 2

هتل بین المللی هما 2 مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر است که در قسمت غربی آن واقع شده است. در واقع این هتل اولین هتل 5 ستاره این منطقه سرسبز و آرام (غرب مشهد) می باشد. این هتل متشکل از 202 اتاق با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله تلویزیون , سیستم تهویه هوا , مینی بار , سرو چای و قهوه در داخل اتاق و... می باشد.

تور مشهد هتل بین المللی هما 2

از دیگر امکانات رفاهی هتل هما 2 می توان به پارک بازی برای کودکان , سالن بدنسازی و تنیس , سالن بیلیارد , 3 رستوران و یک چایخانه , کافی شاپ , استخر , سونا , جکوزی , آرایشگاه و... اشاره کرد. مسافران عزیز تور مشهد تابستان 94 می توانند سفری آرام و به یاد ماندنی را با اقامت در این هتل تجربه کنند.

تور مشهد هتل بین المللی هما 2

 

 
 


:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل بین المللی هما 2 مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

 

تور مشهد هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا مشهد از نزدکترین هتل های 5 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است. این هتل متشکل از 325 اتاق شیک و زیبا با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله حمام , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی , تلفن , تلویزیون , مبلمان و یخچال و... می باشد. همچنین این هتل دارای محیطی معنوی و آرامش بخش است و به سبک معماری ایرانی اصیل طراحی شده است.

تور مشهد هتل مدینه الرضا

از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ , رستوران , استخر , سونا , جکوزی , سالن تنیس و بیلیارد , آرایشگاه , سالن بدنسازی و... اشاره کرد. زائران و مسافران تور مشهد تابستان 94 می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

تور مشهد هتل مدینه الرضا



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل مدینه الرضا مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

 

تور مشهد هتل جواد

هتل جواد مشهد از نزدیکترین هتل های 4 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است که در خیابان امام رضا 3 واقع شده است. این هتل متشکل از 105 اتاق زیبا و تمیز با تمام امکانات رفاهی لازم مانند تلفن , تلویزیون , حمام , سرویس بهداشتی و... می باشد.

تور مشهد هتل جواد

علاوه بر این اتاق های هتل چشم انداز فوق العاده ای از حرم اما رضا (ع) دارند که مسافران تور مشهد مرداد 94 با اقامت در این هتل می توانند از دیدن چنین منظره ای لذت کافی را ببرند. همچنین رستوران هتل جواد انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را برای مهمانان خود سرو می کند تا طعم واقعی غذا را بچشند. این هتل می تواند برای اقامت مسافران تور مشهد مرداد 94 هتل مناسبی باشد.

 

تور مشهد هتل جواد

تور مشهد هتل جواد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل جواد مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

 

تور مشهد هتل سینور

هتل سینور مشهد از هتل های 4 ستاره جدید این شهر مقدس است که سال 1393 افتتاح شد و متشکل از 300 واحد در 22 طبقه می باشد. این هتل در فاصله 1000 متری حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است و با فرودگاه , بازار رضا , مراکز دیدنی مشهد و... فاصله کمی دارد.

تور مشهد هتل سینور

از دیگر امکانات این هتل می توان آرایشگاه زنانه , استخر , سونا , جکوزی , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی هتل , سرویس بهداشتی ایرانی در راهروها ,سالن بدنسازی ,  سالن ماساژ , کافی شاپ 24 ساعته , چندین رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ , رستوران در فضای باز و... اشاره کرد. این هتل می تواند برای اقامت مسافران تور مشهد مرداد 94 هتل مناسبی باشد تا از امکانات آن بهره مند شوند و سفر خوشی را تجربه کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل سینور مشهد,هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا یک هتل سه ستاره در شهر مشهد مقدس می باشد که در چهار راه خسروی این شهر واقع شده است. آن دسته از مسافرین تور مشهد که قصد اقامت در این هتل را دارند بهتر است بدانند موقعیت مکانی هتل آپادانا مشهد به گونه ای است که تا حرم مطهر امام رضا (ع) 5 دقیقه به صورت پیاده روی، تا فرودگاه بین المللی این شهر 20 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن حدود 10 دقیقه فاصله دارد. هتل آپادانا مشهد برای آسایش و رفاه حال مسافرین تور مشهد شهریور 94 امکانات متنوعی از قبیل لابی، آسانسور، کافی شاپ، نمازخانه، صندوق امانات، کافی نت و رستوران را گرد هم آورده تا نیاز های میهمانان تور مشهد مرداد 94 خود را به خوبی جوابگو باشد. همچنین برای اتاق های این هتل 3 ستاره نیز تجهیزاتی مستقل نظیر یخچال، تلویزیون، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی را فراهم شده است. هتل آپادانا مشهد برای کاربرانی که نیاز به اینترنت دارند این خدمت را نیز در اختیار آنها قرار می دهد.

آدرس هتل آپادانا مشهد : مشهد، خيابان اندرزگو، نبش چهار راه خسروی، هتل آپادانا

هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا مشهد

هتل آپادانا مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپادانا مشهد,هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,بهترین هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

آبشار اخلمد مشهد نام آبشاری است که در استان خراسان رضوی در شمال شرقی ایران و در شهرستان چناران میباشد. اخلمد که از گردشگاههای طبیعی اطراف مشهد در تور مشهد تابستان 94 می باشد و قدمتی چند هزار ساله دارد، در دره ای در میان کوه بینالود واقع شده است که در ابتدای دره ، انواع گل‌ها و گیاهان زیبا و درختان انبوه به همراه باغات فراوان میوه به چشم می‌خورد و پس از طی مسیری آبشار اول که دارای 23 متر ارتفاع است، مشاهده میشود و با گذر از میان این آبشار و در یک کیلومتری آن، آبشار اصلی اخلمد با ارتفاعی حدودا 40 متری مشاهده می شود و آبشار سوم و چهارم نیز در بالای این آبشارها قرار دارد.این آبشار از زیباترین جاذبه های گردشگری تور مشهد شهریور 94میباشد که دارای باغ‌های زیبا و پرمحصولی می‌باشد و از میان محصولات این منطقه سیب و گلابی اخلمد بسیار معروف است. اخلمد در ۸۴ کیلومتری مشهد و در امتداد جاده مشهد- قوچان واقع شده است.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: آبشار اخلمد در مشهد,دیدنی های مشهد,اماکن دیدنی مشهد,جاذبه های گردشگری مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

هتل صدف کیش هتلی پنج ستاره می باشد که بر طبق استانداردهای بین المللی در سال ۱۳۸۱ تاسیس شد. لابی زیبای هتل صدف کیش ، محیطی آرام بخش با دکوراسیونی زیبا با آسانسور پانورما و دیزاین پله های نورانی فوق العاده می باشد، سنگ فرشها با طراحی و نقش معماری ایرانی که بصورت موازی در سقف هم تکرار شده است، کافی شاپی زیبا با  پذیرایی فوق العاده در هتل صدف کیش اقامتی راحت و آسوده را برای مسافران تور کیش شهریور 94 و میهمانانتور کیش مرداد 94 مهیا کرده است. در نزدیک هتل بین المللی صدف کیش و در محیطی فوق العاده کوهی به ارتفاع ۲۷ متر با چشم اندازی زیبا وآبشاری بزرگ وجود دارد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل صدف کیش,هتل های کیش,بهترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

جاده دنیا کمربندی کیش

در کنار سواحل آبی نیلگون جزیره زیبای کیش جاده دنیا کمربندی کیش ساخته شده است. از زیباترین نقاط جزیره زیبای کیش سواحل کیش است که به شکل طبیعی می باشد و به دلیل تمیز بودن سواحل آبهای جزیره کیش مانند آکواریوم شفاف می باشد و گردشگران و مسافران تور کیش 94 می توانند عمق چند متری دریا را ببیند. تمام سواحل را وقتی که از جاده دنیا کیش عبور می کنید می توانید ببینید. جاده دنیا کمربندی کیش در شب همانند کمربند نگین دار جزیره زیبای کیش را احاطه کرده دیده می شود و تمام جزیره زیبای کیش برای مسافران تور کیش شهریور 94 که در زمان شب پرواز دارند بسیار دیدنی است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاده دنیا کمربندی کیش,دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

بوستان آهوان کیش

در جزیره زیبای کیش بوستان آهوان کیش محیطی زیبا و لذت بخشی است که گردشگران و مسافران تور کیش تابستان 94 از این بوستان دیدن می کنند . بوستان آهوان کیش با دو هکتار وسعت با فضای سبز و زیبا می باشد و به غیر از آهوان حیوانات دیگری نیز نگهداری می شود. بوستان آهوان کیش به جز آهوها بقیه حیوانات در قفس مراقبت و نگهداری می شوند. آهوهایی کوچک و بزرگ در همه جای جزیره به طور آزاد حرکت می کنند و با بچه ها هم بازی می کنند. حیوانات در جزیره موجب آرامش روحی فوق العاده ای شده که میهمانان و مسافران تور کیش مرداد 94 همه از علاقه مندان این بوستان می باشند. بوستان آهوان کیش در پایان خیابان هفدهم شهریور واقع شده است .

 



:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بوستان آهوان کیش,دیدنی های کیش,اماکن دیدنی کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

رستوران چانگا استانبول

رستوران چانگا استانبول در سال 2007 برنده بهترین جایزه شد. از نمای بیرونی و داخلی رستوران چانگا استانبول اکثر اوقات بر روی مجلات استفاده می شود . این رستوران زیبا در نزدیکی میدان تقسیم در مجتمع هنرهای معاصر 1903 قرار گرفته است که با انواع غذاهای متنوع و لذیذ و ترکیبی در فضایی دلنشین آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور استانبول شهریور 94  می باشد . این رستوران بسیار مناسب برای استراحت و آرامش می باشد.

رستوران چانگا استانبول

رستوران چانگا استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: رستوران چانگا استانبول,رستوران های استانبول,بهترین رستوران های استانبول,رستوران های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

پارک گلهانه استانبول یکی از قدیمی ترین و از بزرگترین پارکهای شهر در تور استانبول تابستان 94 است که نام آن از کلمه فارسی گلخانه گرفته شده است.در زمان عثمانی پارک گلهانه قسمتی از باغ های محوطه قصر توپکاپی بوده است. گل های رز و لاله این پارک بسیار زیبا هستند و نام گلخانه نیز به این علت به این پارک داده شده است.اولین مجسمه اتاتورک در سال 1925 سون گاتس و موزه تاریخ علم و تکنولوژی در اسلام در این پارک قرار دارند.این موزه در سال 2008 توسط نخست وزیر ترکیه افتتاح شد و تعداد 140 مدل از اختراعات دانشمندان اسلامی در زمینه علوم مختلف در آن به نمایش گذاشته شده ست و محیطی زیبا برای گذراندن اوقات فراغت خانواده ها و مسافرین تور استانبول مرداد 94 ایجاد کرده است.

 

 

پارک گلهانه در استانبول

 

 

پارک گلهانه در استانبول

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: پارک گلهانه در استانبول,دیدنی های استانبول,مکان های دیدنی استانبول,پارک های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

پارک آبی کوکو یکی دیگر از دیدنی های سامویی تایلند می باشد و برای یک روز سرگرم کننده همراه خانواده این پارک آبی که در ساحل لامایی قرار دارد در تور تایلند مرداد 94 بسیار مناسب است. پارک آبی کوکو سرشار از هیجان می باشد .در این جا هم میتوانید از وسایل بازی لذت برید و هم  درمحل های مختلف  زیر سایه به استراحت  بپردازید. همچنین یک رستوران نیز در اینجا قرار دارد که با انواع غذاها و نوشیدنی ها در این محل احساس گرسنگی و تشنگی نمی کنید و گردشگران تور تایلند شهریور 94 میتوانند ساعات خوبی را در آن بگذرانند .در این پارک آبی انواع وسایل بازی وجود دارد وسایل بازی کودکان و بزرگسالان متفاوت است. 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: پارک آبی کوکو در سامویی تایلند,پارک های آبی تایلند,مراکز تفریحی تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

مرکز خرید نارای فند یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک در طبقه زیر زمین، برج رئیس جمهور می باشد و در هتل بین المللی بانکوک ایستگاه چیت لوم واقع شده است و جزء بزرگترین مرکز صنایع دستی کشور تایلند می باشد.این مرکز خرید در سال 1937 توسط وزارت صنایع به عنوان مرکز اصلی پخش و انتشار انحصاری محصولات تایلندی تاسیس شده است. در تور تایلند شهریور 94 بسیاری از این محصولات را می توانید در بازار حراجی Chatuchak چاتوچاک  نیز خریداری کنید .مرکز خرید نارای فند یک فروشگاه مستقل است.در این فروشگاه همه نوع از اقلام اعم از پارچه ابریشم،جواهرات،انواع مجسمه, صنایع دستی و… با کیفیت و قیمت مناسب پیدا می شود.این فروشگاه  در حال حاضر بزرگترین فروشنده از صنایع دستی در کل کشور را داراست. 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: مرکز خرید نارای فند در بانکوک تایلند,مراکز خرید تایلند,بازارهیا تایلند,پاساژهای تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

ساحل وانگ آمات بیچ یکی از تفریحات پاتایا در تور تایلند تابستان 94  می باشد .این ساحل در قسمت شمالی پاتایا قرار گرفته است و برای افرادی مناسب است که به دنبال مکانی راحت برای استراحت و گرفتن حمام آفتاب می باشند چرا که یکی از تمیزترین و با برنامه ترین سواحل در پاتایا بشمار میرود.در این ساحل بزرگ و دیدنی راه رفتن بر روی ماسه ها جذاب می باشد چرا که راه رفتن و دراز کشیدن بر روی این ماسه ها به آدمی حس آرامش می دهد. این ساحل در روزاهای تعطیلی در تور تایلند مرداد 94 خیلی شلوغ می باشد و کسانی هم که با شنا کردن آشنا هستند در این ساحل به شنا می پردازند.

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: ساحل وانگ آمات بیچ در پاتایا تایلند,اماکن تفریحی تایلند,دیدنی های تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

هتل جنراد دبی هتلی 3 ستاره است که در منطقه دیره و خیابان عمربن الخطاب و در نزدیکی خیابان الرقه واقع شده است که این دسترسی بسیار مناسب به مراکز خرید و تجاری و سرویس های حمل و نقل عمومی، در کنار تمیزی و نظافت و قیمت بسیار مناسب باعث شده تا بسیاری از مسافران تور دبی مسافران ویژه هتل جنراد باشند.هتل جنراد دارای حدود 39 عدد انواع اتاق های استاندارد و بزرگ با طراحی بسیار زیبا و با وسائلی بسیار تمیز و مدرن می باشد. همچنین قیمت رزرو اتاق های هتل نیز بسیار مناسب می باشد که تمام این ویژگی ها باعث می شود تا در تور دبی مرداد 94 هم از اقامتی دلنشین لذت ببرید و هم در هزینه های خود حداکثر صرفه جویی را داشته باشید.

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل جنراد دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

هتل 4 ستاره منهتن دبی با نام جدید اونیو یکی از لوکس ترین هتل های 4 ستاره ی خیابان معروف الرقه است . این اقامتگاه مجلل مورد توجه و اقبال گردشگران بسیاری است که به دبی سفر می کنند. رعایت اصول بهداشتی و استانداردهای هتلداری و برخورداری از پرسنلی با تجربه و امکاناتی پیشرفته از ویژگی های این هتل چهار ستاره به شمار می رود . ضمنا  تردد به مراکز خرید و مکان های دیدنی شهر نیز از هتل منهتن به راحتی انجام می پذیرد . فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 4 کیلومتر و تا باشگاه گلف چیزی حدود 2 کیلومتر می باشد . پذیرایی از میهمانان تور دبی در این هتل باشکوه به صورت صبحانه و ناهار بوده و کامل ترین خدمات به صورت شبانه روزی در خدمت میهمانان تور دبی تابستان 94  این هتل مجهز قرار می گیرد. 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل منهتن دبی,هتل های دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

 هتل پنج ستاره کرون پلازا دبی دیره هتلی بسیار زیبا ومجلل، با چشم انداز بینظیر نسبت به شهر دبی و مراکز خرید دبی در اتوبان شیخ زائد روبه روی مرکز همایشهای بین المللی دبی و مرکز تجارت جهانی دبی قرار دارد .دسترسی به جاذبه های توریستی تور دبی از قبیل برج الخلیفه ، برج العرب ، پارک آبی ، مراکز خرید دبی و... از این هتل بسیار آسان میباشد. اتاقهای هتل کرون پلازای دبی بسیار متنوع ، بزرگ و مجهز می باشد. انواع اتاقهای استاندارد ، لوکس و یکصد و چهل سوئیت مجلل هتل کرون پلازا را تشکیل می دهد.مسافرین تور دبی شهریور 94 هتل کرون پلازای شیخ زائد می توانند آرامشی باور نکردنی را در این هتل تجربه کنند.امکانات لوکس اتاقها , کف پارکت و سرویسهای بهداشتی لوکس و خیره کننده باعث می شود گاهی اوقات مسافران تور دبی استراحت مطلق در هتل را به بیرون زدن از هتل کرون پلازای شیخ زاید دبی  ترجیح دهند . 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل کرون پلازا دبی , هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

رستوران انار یکی از معروفترین و با کیفیت ترین رستوران های ایرانی واقع در بازارچه مدینت الجمیره دبی است . کیفیت غذاها، محل بسیار آرام و دیدنی , طراحی سنتی و زیبا و همینطور چشم اندازی زیبا از برج العرب و برج های بادی موجب شده اند که مشتری های این رستوران در تور دبی بسیار فراوان باشند.غذاهای متنوع ایرانی , عربی و خاورمیانه این رستوران با این که قیمت نسبتا بالایی دارند اما دارای طعم لذیذ و دلچسبی است. 

 

 

 



:: برچسب‌ها: رستوران ایرانی انار در دبی,رستوران های دبی,بهترین رستوران های دبی,رستوران های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

مرکز خرید سیتی سنتر یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی واقع در خیابان القرهود مقابل باشگاه گلف خور است که دارای یازده سالن سینما،مرکز بازی کودکان , سرزمین جادویی کودکان و فروشگاه بزرگ هایپر مارکت کارفور نیز می باشد.این مرکز خرید در زمینی به مساحت سیصد و هفتاد هزار مترمربع ساخته شده است و همچنین دارای سیزده رستوران ، کافی شاپ و سیصد فروشگاه است.سه طبقه این مرکز، فروشگاه است و طبقه ی همکف آن پارکینگ می باشد.در قسمتی از این طبقه لوازم الکترونیکی شامل انواع وسایل بازی از قبیل جدیدترین بازیهای کامپیوتری و ویدیوئی را در تور دبی ارائه می دهد.قسمت عرضه کننده فست فود به شکل یک میدان بزرگ در این مرکز واقع شده است.در مجاور این مرکز خرید ، هتل سافیتل و ساختمان اداری یازده طبقه نیز واقع شده است.ساعت کار این مرکز خرید برای بازدید کنندگان تور دبی مرداد 94 از ساعت 10 صبح تا 10 شب و جمعه ها از ساعت 2 بعداز ظهر تا 10 شب می باشد. 

 

 



:: برچسب‌ها: مرکز خرید سیتی سنتر دبی,مراکز خرید دبی,بهترین مراکز خرید دبی,پاساژهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu

هتل آزیاده استانبول ترکیه

هتل آزیاده استانبول ترکیه در نزدیکی منطقه تاریخی سلطان احمد قرار گرفته است. هتل آزیاده استانبول ترکیه دارای 106 اتاق تمییز و مرتب می باشد که از طراحی خاصی برخوردار می باشند. بازار بزرگ یا گرند بازار در یک km  این هتل می باشد که مسافران تور ترکیه می توانند به راحتی از این بازار دیدن نمایند. فرودگاه بزرگ آتاتورک در 15 km هتل آزیاده استانبول ترکیه واقع شده است.  هتل به اینترنت رایگان نیز مجهز می باشد.هتل آزیاده استانبول ترکیه دارای امکاناتی مانند » رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه که برای مسافران تور ترکیه تدارک دیده شده است. سرویس پذیرش به صورت شبانه روزی , مجهز به سیستم تهویه , باشگاه بدنسازی و سالن ماساژ و اسپا , حمام سنتی و ترکی و حمام بخار , جکوزی , صرافی که مسافران عزیز می توانند در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهند , همچنین مسافران عزیز تور ترکیه 94 این امکان را دارند که صبحانه را در اتاقشان میل نمایند.

هتل آزیاده استانبول ترکیه

هتل آزیاده استانبول ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آزیاده استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu
 

هتل آسپن استانبول ترکیه

هتل آسپن استانبول ترکیه و در منطقه زیبای لاللی قرار گرفته است. هتل آسپن استانبول ترکیه دارای 63 اتاق زیبا و مرتب می باشد. هتل آسپن استانبول ترکیه در یک km هتل واقع شده است. هتل جکوزی زیبایی در پشت بام دارد که می توانید از منظره هتل استفاده نمایید. همچنین مجهز به اینترنت وایرلس رایگان است. فرودگاه بزرگ آتاتورک 17 km هتل قرار دارد. تا ایستگاه تراموا لاللی فقط  سه دقیقه فاصله دارد و با ایستگاه مترو  10 دقیقه فاصله دارد. مسجد ایاصوفیه و مسجد سلطان احمد به هتل بسیار نزدیک می باشد. این هتل تور ترکیه 94 برای بچه های زیر شش سال مسافران تور ترکیه که نیاز به تخت اضافی دارند و بچه های زیر دو سال که از تخت کودک استفاده می کنند رایگان است . هتل آسپن استانبول ترکیه دارای امکاناتی مانند : رستوران با انواع غذاهای لذیذ , سرویس شبانه روزی , آرایشگاه هم مخصوص بانوان و هم آقایون , اتاق ویژه ماساژ ,حمام سنتی ترکی و حمام بخار , مجهز به سیستم تهویه , لابی زیبا , اتاق همراه تلویزیون که دارای شبکه های ماهواره ای می باشد که برای اقامت مسافران تور ترکیه بسیار مناسب می باشد.

 هتل آسپن استانبول ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آسپن استانبول ترکیه,هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 خرداد 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : arezu
 

رستوران پسران کریم مشهد

 

رستوران پسران کریم مشهد در سال  1359 در خیابان طالقانی افتتاح شد . و تا سال 1375 در همان مکان به فعالیت خود ادامه داد . یکی از معروفترین رستورانهای مشهد می باشد که باقالی پلو با گوشت این رستوران بسیار معروف است . رستوران بسیار تمییز و شیک می باشد . شعبه دوم رستوران پسران کریم مشهد در انتهای خیابان خیام شمالی در مجتمع مروارید می باشد . ساعت کاری 12: 15 و عصرها از ساعت 20 تا 24 می باشد . رستوران پسران کریم مشهد در زمینه چلو گوشت و ماهیچه در مشهد فرمانروایی می کند. و مورد توجه بسیاری از مسافران تور مشهد می باشد

شعب رستوران پسران کریم مشهد :

شعبه 1 : مشهد بلوار سجاد , خیابان فرهاد , فرهاد 22 , انتهای کوچه سمت راست

شعبه 2 : مشهد انتهای خیابان خیام شمالی , مجتمع مروارید

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران پسران کریم مشهد,بهترین رستوران های مشهد,رستوران های خوب مشهد,ارزان ترین رستوران های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 خرداد 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد